Jubilea/Recepties

Hebt u iets te vieren?

Deze prachtige authentieke kerk is bij uitstek geschikt om het officiele gedeelte te laten plaats vinden.

• Jubileum huwelijk

• Jubileum partnerschap

• Jubileum van uw bedrijf

Er zijn oneindig veel argumenten te benoemen die reden kunnen zijn om iets te vieren. Wanneer u daar een officieel tintje aan wilt geven dan bent u met de locatie van de Walburgiskerk in Netterden op het juiste adres. Met een decor van onze beroemde Rijksbouwmeester Pierre Cuypers kunt u uw vrienden, kennissen of zakenpartners verrassen met een adembenemend interieur. In overleg met de Stg, Kerspelkerk Sint Walburgis is er van alles mogelijk. Een toast met champagne op het heugelijke feit of wat leuke presentaties met muzikale omlijstingen behoort tot de mogelijkheden. Er is van alles mogelijk en uw wensen staan voorop. Naast dit prachtige podium voor de start van uw jubileum kunt u aansluiting zoeken met de goed bekende naast gelegen horeca gelegenheden.